פסגת זאב: פעוט טבע בשלולית ופונה במצב קשה ולא יציב

בנצי לייזרוביץ No Comments on פסגת זאב: פעוט טבע בשלולית ופונה במצב קשה ולא יציב

על פי הדיווח הפעוט נפל אל תוך שלולית שנוצרה ממי גשמים במשך דקות ארוכות הוא נמשה ללא דופק וללא נשימה, כוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה והדופק חזר ופונה לביה"ח במצב קשה ולא יציב

צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעוט בן שנתיים טבע בשלולית מים בסמוך לביתו, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום הטביעה מצאו את הפעוט ללא דופק וללא נשימה, פארדמיקים ביצעו פעולות החייאה ולאחר שחזר הדופק, פינו לביה״ח הדסה הר הצופים את הפעוט כשמצבו לא יציב.

חובש רפואת חירום במד״א משה חמד סיפר: "כשהגענו למקום הוציאו אלינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שהוא שהה מספר דקות מתחת למים. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות וכאשר חזר הדופק, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לביה״ח כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב."

אהרון פאמפ סגן ראש סניף איחוד הצלה בגעת זאב מסר: "הילד נמצא ע"י הוריו כשהוא ללא הכרה על כיסוי של בריכה בו נוצרה שלולית (הִיקָּווּת) של מי גשמים. בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות וכשחזר דופק הוא פונה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב אנוש.

רזיאל זדה חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות החייאה מסר: "עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

 



0 תגובות